Er waren wel enkele aanpassingen voor nodig...
Vorige week kregen de kinderen al voor de eerste keer de nieuwe planning mee.
Het is de bedoeling dat de planning actief gebruikt wordt: alles wat ze nodig hebben of moeten meebrengen wordt genoteerd, zaken die voorbereid moeten worden staan er op, ...
Er is ook een thuisplanning voorzien om dictees, Franse woordjes, ... te oefenen.
Voor de ouders is er een plaatsje voorzien voor mededelingen, vragen, ... EN de handtekening. Zo weet ik dat de mededelingen die er op staan gelezen werden door de ouders.
Als er nog opmerkingen zijn over onze planning mag je die ook altijd mededelen, dan proberen we dat aan te passen.
Planning van …………………
Week 30: van 2 tot 4 mei 2012
| ||||||||||||||
Uur
|
Maandag
../../….
|
Dinsdag
../../….
|
Woensdag
../../….
|
Donderdag
../../….
|
Vrijdag
../../….
|
Volgende week
| ||||||||
8.30u – 9.20u
|
klasraad + takenbord
|
Ronde
|
Sport met Anja
|
7 en 8 mei: naar de Walen
9 mei: oefenfietstocht
(dus geen zwemmen!)
Geheime vriendjes
| ||||||||||
9.20u – 10.05u
|
SWT
|
SWT
|
Dictee
| |||||||||||
10.05u – 10.10u
|
Koekentijd
|
Koekentijd
|
Koekentijd
| |||||||||||
10.10u – 10.35u
|
Speeltijd
|
Speeltijd
|
Speeltijd
| |||||||||||
10.35u – 11.25u
|
Voorbereiden spelletjes Familleureux
|
Leen/SWT
|
Frans
| |||||||||||
11.25u – 12.15u
|
Voorbereiden spelletjes Familleureux
|
Klas-en schooltaken
| ||||||||||||
12.15u – 13.30u
|
Middag
|
Middag
| ||||||||||||
13.30u – 14.20u
|
Geschiedenistaak
|
Moederdagatelier
| ||||||||||||
14.20u – 14.35u
|
Speeltijd
|
Tot 15.15u
| ||||||||||||
14.35u – 15.30u
|
VWT
| |||||||||||||
Niet vergeten!
|
Moederdagatelier
| |||||||||||||
Thuisplanning
| ||||||||||||||
Maandag
../../….
|
Dinsdag
../../….
|
Woensdag
../../….
|
Donderdag
../../….
|
Vrijdag
../../….
|
Zaterdag
../../….
|
Zondag
../../….
| ||||||||
Woordjes dictee oefenen
|
Woordjes dictee oefenen
| |||||||||||||
Mededelingen
| ||||||||||||||
Opmerkingen
| ||||||||||||||
Kind
| ||||||||||||||
Ouder(s)
| ||||||||||||||
Joke
| ||||||||||||||
Geen opmerkingen:
Een reactie posten